Thursday, September 15, 2011

maaf, tersalah ucap

assalamualaikum.

k just missing my old time at school. --'



ceh semalam kan aku ada lah call member aku,



me: malaaaaa! happy birthdayy. *dgn suara penuh semangat
her: eh hari ni birthday aku ke nad?
me: yelaa. 12 oktober kan? *suspect something was not right
her: hahahaha. hari ni 12 haribulan sembilan lah nad. birthday aku lagi sebulan.
me: eh yeke??? eh baru bulan sembilan eh? hahahaha. malu nyeeeeeeeeee ^.6
her: takpe nad. kira kau orang first wish birthday aku. hahahaha
me: Eeeeee malunya aku! dang *dah blushingggg



#patut ah kan, alarm reminder aku bunyik pukul 11 malam, rupanya aku set salah tarikh. baru je ingatkan mala nak merajuk dengan aku ke kan sebab wish lambat. padahal? kbai



left: along, me, akim and kak ain :)



No comments:

Post a Comment

Thursday, September 15, 2011

maaf, tersalah ucap

assalamualaikum.

k just missing my old time at school. --'



ceh semalam kan aku ada lah call member aku,



me: malaaaaa! happy birthdayy. *dgn suara penuh semangat
her: eh hari ni birthday aku ke nad?
me: yelaa. 12 oktober kan? *suspect something was not right
her: hahahaha. hari ni 12 haribulan sembilan lah nad. birthday aku lagi sebulan.
me: eh yeke??? eh baru bulan sembilan eh? hahahaha. malu nyeeeeeeeeee ^.6
her: takpe nad. kira kau orang first wish birthday aku. hahahaha
me: Eeeeee malunya aku! dang *dah blushingggg



#patut ah kan, alarm reminder aku bunyik pukul 11 malam, rupanya aku set salah tarikh. baru je ingatkan mala nak merajuk dengan aku ke kan sebab wish lambat. padahal? kbai



left: along, me, akim and kak ain :)



No comments:

Post a Comment